这边苓東!!北极圈体质人(无力)(看天)(苦笑)
海贼 火影 drb 咒回 mlp 国王排名 一拳超人 黑街

斯摩格3.14生日快乐!(自己写的藏头)

H——Hardship could never restraint you from insisting your own righteousness

困难永远不能阻止你坚持自己的正义

A——Any resplendence seems so negligible compare with you

与你相比,任何的辉煌都是如此的渺小

P——Passion for you never fade away

对你的热情永不消退

P——Permanent emotions only belong to you

只对你有永恒的感情

Y——Year after year it has never changed

      一年又一年它从未改变

B——Because encountering you had used up my fortune

正因为遇见你耗费了我的运气

I——I had been quite unlucky since then

我自那之后一直不太顺利

R——Recklessly I let you invade my life

我不顾一切地让你侵入我的生活

T——Transient satisfaction you gave me made me delirious

你给予我的短暂的满足令我神魂颠倒

H——Heaven is where I always go when you appear

你出现时我总会开心得像去到了天堂

D——Darkness is my greatest fear

黑暗是我最大的恐惧

A——Although I caught sight of your glorious light

虽然你美妙的光芒映入我眼帘

Y——Yet I failed to seize it

但是我并不能抓住它

S——Slightly it elapsed from my finger tips

它从我的指尖悄然流逝

M——Mastering my heart

控制住我的心

O——Only you did it

只有你做到了

K——Knowing you was the best thing of my life

认识你是我这辈子最美好的事

E——Earnestly I dedicated my spirit and all my love to you

      我真诚地将我的灵魂和我所有的爱献给你

R——Reciprocally you imparted hope to me when despair surrounded me

在绝望包围我时你也同样给予我希望

 

Happy birthday, Smoker

斯摩格生日快乐

Love forever,

西城

评论
热度(20)
©苓東 | Powered by LOFTER